Reklamní firemní trička jsou celkem běžným výrobkem, který se rozdává na firemních školeních. Trička s potiskem si také lidé pořizují ve specializovaných e-shopech, aby měli na své hrudi nebo na zádech něco originálního a vtipného. A tak se tu můžete setkat například s nápisem „Pivo dělá hezká těla“ Nebo „Žehlím, vařím, peru, že se na to nevy…“ anebo „Největší prase široko daleko“ anebo „Obecní bejk“. Co nápis, to rádoby vtip, ale rozhodně se nejedná o nic, co by lidstvo pozvedlo na vyšší úroveň poznání a posílilo lepší mezilidské vztahy a porozumění.
Máte-li dostatek odvahy, můžete na to jít jinak. Na tričko se dá vytisknout leccos, to znamená, že nejste nuceni a odkázáni poukazovat na takovéto trapnosti, můžete se zaměřit naopak na cokoli pozitivního, co lidem ukáže cestu, že žít se dá i jinak. Buďte ostatním osobním příkladem a začněte propagovat třeba krásy přírody, jako jsou vzrostlé stromy, květiny a motýli. U nás schází květnaté louky, které slouží jako potrava pro hmyz, včely a ptáky, přitom postupné vymírání hmyzu může přinést globální katastrofu.
Tímto způsobem se dají propagovat i pozitivní myšlenky s poukázáním na nejhorší lidské vlastnosti, jako je materialismus, nesmyslné hromadění majetku, pohrdání chudšími lidmi, necitlivý přístup k ekologii atd. Současný technický vývoj pokročil mílovými kroky kupředu, ale pokud mají lidé v rukou technologii, přičemž morálka za ní výrazně pokulhává, povede to k záhubě podobně, jako tomu bylo ve starověkých civilizacích. Tato planeta už toho zažila až dost, ale jak je vidět, mnoho lidí se z temné historie nepoučilo. A tak mohou být nápomocná i trička s potiskem, která lidem připomenou, jak se chováme jeden k druhému, a jak by také bylo možné situaci zlepšit a posunout kupředu nejen vývoj technický, ale i ten morální neboli duchovní.