Potravinová soběstačnost je v České republice téma, které bychom mohli obrazně přezdívat „horkým bramborem“. Mnozí lidé svalují vinu na patřičná ministerstva, na bývalou či současnou agrární politiku a na různá opatření, jimiž si v naší zemi spíše komplikujeme život. Mnohem obtížnější je však začít podnikat, postavit se na vlastní nohy a jít osobním příkladem, a když to jde v Maďarsku, kde prosperuje přes půl milionu rodinných farem, tak proč by to nešlo v alespoň menším měřítku u nás?
V České republice existuje několik stovek takovýchto subjektů, takže nelze tvrdit, že to nejde, a velkou šanci na úspěch mají lidé z nejúrodnějších oblastí, což je například Polabí, Břeclavsko nebo úrodná Haná.
Aby byli farmáři úspěšní, potřebují nejen solidní vizi, technické vybavení, dostatek pracovních sil a materiálního zajištění, je nutné zároveň o svém podnikání dát vědět. Můžete to udělat několika způsoby, například reklamní propagací v médiích, která ovšem není zrovna nejlevnější a nejefektivnější, a tak vám chceme naznačit, že mnohem větší úspěch lze docílit na Internetu prostřednictvím webové prezentace.
Vlastní webový portál může přilákat zákazníky i ze vzdálenějších oblastí a lze s nimi i navázat oborovou či mezioborovou spolupráci, ostatně Internet je k tomu ideální prostředí. Budete tedy v první řadě potřebovat profesionálně vypracovaný web po obsahové i grafické stránce, ošetřený na problematiku SEO a případně mít k dispozici internetový prodej – e-shop. Součástí prezentace bude pochopitelně firemní logo, tvorbou loga Prostějov se zabývají odborníci, kteří jej začlení do webových stránek tak, aby se stalo vaší jedinečnou image, jež si vaši zákazníci dobře zapamatují a budou s ní počítat v rámci další spolupráce.
Pamatujte tedy na to, že webové stránky bývají v současné době nejsilnějším informačním zdrojem pro každý firemní subjekt, který chce na veřejnosti propagovat své výrobky či služby.